Min helg!



Min helg har varit BRAA!
Har försökt mobilblogga, men den ville inte. haha.

I fredags var det idol/jul fest hos mig.
Kom lagom mycket folk. Var riktigt kul.
Även fast de slutade lite tråkigt.
Läskiga grannar!
Men A stannade hos mig iallafall ♥

I lördags begav vi oss ut och handlade lite julklappar + bregravnings kläder, på Entré och Nova
Vi åkte en sväng till S-torp också för att jag skulle lämna ett kort, så där fick man lite kaffe också.
På kvällen åt vi pizza och va på Bio. Mys! Vi såg 2012. Sjukt bra film om jag får säga vad jag tycker!

Igår vaknade vi alldeles för sent (skulle tvätta 7) vaknade 9 och sprang ner till tvättstugan. Hann tvätta allt, men allt hann inte torka.
Vi tog det lugnt tills 15 cirka då jag A och Madde körde in till lund för att kolla på lucia. MINA FÖTTER FRÖS!
Vi lagade sen en jätte god middag med Kycklingfile.

Idag är det Måndag igen och jobb är igång! men inte långt kvar tills jul ledighet! YÄÄY!

Puss på er darlings!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0