FredagsPartyyy

Fredagskvällen va grym!!

Vi va först 7 tjejer här hos mig. sen ringde lillebrorsan o frågade om de fick komma.

Sjäälvklart fick de det. Så då kom 7-8 killar också.

Riktigt jävla kul.

Spelade öl spelet, drack massor, bra musik.

Vi drog sedan till Breeze för att festa vidare.

Min bror och hans kompis låg på min soffa. Fatta att de hade ont i kropparna i morse.

Madde blev så jävla full så hon fick sova med mig i min säng.

Riktigt rolig kväll. Tack alla tjejer o killar!!

Bilderna säger mycket om hur kul vi hade.






















Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig fredag kväll. Hoppas jag inte var allt för tradig. Hade så ont i fötterna så det var svårt att hålla god min. Så går det när man drar på fest i sprillans nya skor..men, men.. Kram på dig gumman!

2009-08-16 @ 23:01:17
Postat av: Sura

Tack för en trevlig fredag kväll. Hoppas jag inte var allt för tradig. Hade så ont i fötterna så det var svårt att hålla god min. Så går det när man drar på fest i sprillans nya skor..men, men.. Kram på dig gumman!

2009-08-16 @ 23:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0