Träff med Jonas

Igår träffade jag Jonas, inte träffat honom på X antal månader.
så det var riktigt riktigt trevligt.
Först va vi på mobilia för jag skulle köpa strumpbyxor, så jag kom hem med strumpbyxor och en ny klänning.
Jonas köpte en skjorta och ett par skor.
Sedan åkte vi o köpte på vår gamla pizzeria på ribersborg. Där såg de ut som vanligt, fast de hade öppnat en jätte mysig restaurang precis där vi bodde typ. såg jätte mysigt ut.
Sen åkte vi till hans fina lgh i västra hamnen i hans fina bil Audi TT. haha

Idag har det varit jobb som vanligt. det tar på krafterna att ha 2 inskolningar + att min kollega har 1 inskolning, tur att jag slutade 14 idag.. Nu har jag nyss börjat städa här, ska städa lite till och sen ska jag laga mat. Stuvade makaroner och köttbullar blir det idag!

Ciao all my darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0