Min sommar

Snart är sommaren slut, och tänkte att det är dags att summera hur min sommar har varit.

Sommaren började med att jag träffade Viktor. Jag trodde att han va en bra kille. Jag hatar honom inte. Jag har glömt. Jag har gått vidare. men minnena ifrån sommaren finns kvar. Vi har festat, haft kul, haft mysigt, varit en runda på sjukhuset :S, varit på bordershop i tyskland. Jag missade dock en massa här hemma, eftersom jag va så mkt i göteborg. Men tack och lov fanns mina vänner kvar och det e de som fått mig att inte tänka på allt som har hänt och gå vidare. TAAACK!












I Juni så var jag på Gran canaria med familjen. Pappa hade fyllt 50 i Februari och han bjöd hela familjen + min storebrors flickvän Lina dit.
Det var jätte skönt att komma iväg till solen, även fast de va jätte varmt här hemma också.










Det har även varit en himla massa fest sedan jag kom hem ifrån göteborg den sista gången. Har träffat massor med nytt folk, så som Balkongkillarna,mcdonalds killen, Cescar, Festivalkillen, poisontjejen osv. En del skumma människor, en del jävligt trevliga. På alla våra fester så har det kommit spontana människor, det tycker jag helt klart om. Vi har haft super super super kul. Bästa sommaren på länge....
Tack alla ni som gjorde min sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0