Kräftskiva

Igår va vi på kräftskiva hos Madde i Oxie. Jag,emma och Amanda äter inte kräftor så vi fixade potatissalad, rostbiff och vanlig salad. Gryyymt gott och mer mat än kräftor ;)
Vi sjöng, drack REN vodka, drack ännu mer och sjöng ännu mer och hade grymt kul.
Vårt gäng + någon till satte oss där inne till slut för det blev lite kallt.
Men Maddes syster och hennes kompisar satt där ute hela kvällen.
Vi där inne hade grymt kul. Vi sjöng, dansade, drack och flippade helt. Inte alla som kan hänga med i vårt tempo!
Poison satte jag sååklart på ett antal gånger. Den kickar verkligen igång alla.
Vissa fick lite mycket alkohol i sig, men det e sånt som händer, har hänt alla! så inget att ha ångest över.
Vi tog bussen in till stan för att gå ut hade vi tänkt. Men en viss person hade ju dock fått i sig för mkt (behöver ej nämna namn) så han följde vi till centralen, men sen hade resten av oss ingen vidare lust att gå ut längre, roligare att gå ut när man är alla. så sandra stannade också på centralen (vilket nog va tur annars vet man aldrig vart han hade hamnat!) och jag,madde o amanda gick till donkan o åt nattamat. Sen delade jag o amanda på en taxi hem.
Det var en riktigt rolig kväll som alltid! Trodde dock att jag skulle vara hesare idag än va jag var. Sjön/skrek ganska mkt endå igår.. haha
Tack Madde för festen!

Som alltid säger bilderna/filmerna mer än tusen ord














 

Fler bilder på facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0