Helgen/måndagen

i Lördags så var vi i stan ännu en gång. Dock utan så mkt alkohol.
De va så fint väder så vi satte oss på Lilla torg. Satt där ett tag o snackade skit o kollade in bartenderna ;)
Sedan gick vi till mcdonalds för lite nattamat (även ifall klockan bara va typ 12), dit kom även mcdonaldskillen, skabb eller snygging? Jag tycker iallafall att han ser ganska bra ut. Vi gick tillbax senare till lilla torg och träffade balkongkillarna en liten stund, fast Emma kom inte in så jag fick gå in o prata lite med dom. Eller jag o mcdonaldskillen gick in. Sen lämnade jag mcdonaldskillen tillsammans med balkongkillarna. Jag fick ganska snabbt ett mess av balkongkillarna där de skrev : "skämtar ni! Fy fan va dryg kille" och när jag satt på bussen så fick jag ett mess av mcdonaldskillen som skrev "hur kan du lämna mig att umgås med balkongkillarna?! Dagens nära döden upplevelse" haha.. jag gissar att de inte gillade varandra! ;)

I söndags tog jag o Madde oss till Västra hamnen. Sjukt va mkt nyckelpigor där va! Aldrig sett så många i hela mitt liv. Vi gick in på espresso house och där va fullt med nyckelpigor inne också och fullt med mosade nyckelpigor på golvet. så vi fick åka därifrån! kunde inte stanna kvar!
Sedan va de tvättning som gällde!
Jonas skulle ha kommit, men han svek mig! haha

Idag har jag jobbat 7.30-14, det har varit en sån soft dag! Sedan åkte jag o anmälde mig till komvux.
Nu ikväll har jag varit och promenerat med Emma o Vicky lite. Trevligt Trevligt.

Imorgon kommer Jonas förhoppningsvis, jag måste prata av mig lite med honom! haha.
Inte träffat honom på hela sommaren.


våra skor när vi nyss blivit tillsammans för typ 5-6 år sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0