Gud sikken kväll/natt/morgon.

Igår va fan den bästa kvällen på länge.

Började på förfest hos mig. Jag,Emma,Madde,Sandra och Heidi.

Emma fyller år på Söndag så vi firade henne också såklart.

Jag och Madde hade köpt ett sätt med handbojor,piska och ögonbindel ;) haha

Vi drack massor. Jag o Emma gjorde drinkar.

Vi spelade Vattenfall såklart och Jag har aldrig-spelet (PS. det finns frågor där som jag numera får dricka på)

Sedan tog vi bussen in till stan. Vi blev nästan utkastade av busschaffören dock.. haha..

Vi träffade på trevligt folk på Gustav, innan vi drog oss till Hipp.

Ingen kö. Lite folk. 18-års gräns. Men fyyy va kul vi hade det!

Vi visste inte om att de va 18 års gräns förrens vi märkte att alla vi pratade med va typ 18-19. haha

Fast fanns några i vår ålder också.

Heidi och Sandra satt mest vid baren och fick gratis drinkar av bartendern som heidi känner.

Jag, madde och Emma VINGLADE runt bland allt folk.

En himla massa trevliga pojkar. Även fast de va lite yngre.

Vid 2-2.30 så stack Emma (typ..)

Vid 3-3.30 så stack jag och Madde på "efterfest"

vi fick nattamat iallafall.

Madde åkte dock hem ganska snabbt med taxi. Galet! 200 spänn kostade det.

Och sen sätter vi punkt där!

Jag kom hem 8 imorse iallafall.






















Tack för igår tjejer! Detta måste vi göra om snart!

Uppdaterar kanske sen med fler bilder när jag fått emmas bilder.

Kommentarer
Postat av: madde

tack själv...det var galet kul

2009-08-01 @ 16:09:35
Postat av: Emma

Tack själv snäckan :) Och vi ska inte tala om killen som raggade på dig hela kvällen. Gud vad han var het!

2009-08-01 @ 17:56:35
URL: http://emmsan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0