Festivalen



Nu har jag nyss kommit hem ifrån festivalen. eller folketspark o överallt vi nu va,
Madde,jag,emma och sandra. Felix va också med en liten stund, men sen svek han oss ;)

Träffat mkt kul folk ikväll faktiskt, även fast vi nästan va helt nyktra.
När felix hade gått så gick vi till moriskan och fick gratis cider :D
Sen såg vi någon rappare ifrån England.. försökte hänga med lite!
sedan gick vi till cuba cafe, utanför träffade vi lite härliga killar som vi gick in o dansa salsa med.. haha..
lite halvt flummigt, men de va kul.
Vi lämnade dock Sandra på cuba cafe för att dra till Ice och träffa balkongkillen.. hahha...
drack öl och sjöng med i karaoken.. heeelt galna människor fanns där.
Men anyway nu är jag hemma och imorgon är det feeest!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi är så jävla bra Kajsa :) Kvällen blir kanon! Jag har hört rykten om att det ska vara mkt på cuba idag och på båten ute i sjön vid stationen. Inte skeppsbron utan den andra. Ses om några timmar!

2009-08-22 @ 14:08:21
URL: http://emmsan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0