Fest hos mig 22/8-09



Yäääy.. ännu mer fest!!
Kvällen började hos mig såklart med ett sött litet gäng, sedan kom det fler o fler och det blev roligare o roligare.. haha.
Vi spelade "jag har aldrig", en viss Emil fick dricka oootroligt många gånger ;) haha...
Senare drog vi till Breeze igen SÅKLART.. haha.. d
är sjöng vi karaoke, fick gratis drinkar och dansade, och jag har hört att jag var överallt  och ingenstans som vanligt.. haha.
Träffade massa med kul folk där.
Poison-girl, som heter Annie egentligen träffade vi också.. haha.. sjukt rolig tjej som vi har träffat på Breeze varje gång vi varit där.
Felix lattjade på dansgolvet och Emil stack för att ha lite "kul" med någon tjej i Höör. och vi tjejer hade lika kul som alltid.
Sjukt kul att Amanda är tillbaka i Malmö igen!

By the way jag och Madde blev RED BUDDYS denna gång!!
Slutade med att vi var hemma vid halv sex-sex på morgonen.
Lyckat alltså!

















Sist men inte minst så ska ni få se när Emil låtsas vara bög.
Kolla på ansiktsuttryck och Kroppsspråk på Magnus. haha




En liten dans bjuder jag med på



Förresten Madde vann!

Tack för en svin kul kväll!

Kommentarer
Postat av: madde

hihi dom klippen är bara för bra....klart jag vann :)

2009-08-23 @ 20:53:15
Postat av: Anna

Haha. Vilken kväll! så sjukt nice att spela Gay :D haha

2009-08-23 @ 21:32:29
URL: http://tredjemaj.blogg.se/
Postat av: Lady Violett

Emil gjorde ett bra jobb på att spela gay. Han fick till kroppspråket bra, men han behöver dock jobba lite på den typiska gaykille rösten ;-)



/ Lady Violett

2009-08-24 @ 20:49:50
URL: http://ladyviolett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0