Depp

"Flickan, hon säger:
Jag är ingenting
Alla gamla tankar
Bara snurrar omkring
Jag vill aldrig älska
Nån så djupt igen
Ger man av sig själv
Blir man bara alltid bränd"


"Jag ligger i sängen kan ej finna ro
Vet inte längre vad jag ska tro
Jag hoppades länge på svar ifrån dig
Att du skulle vakna och tänka på mig"


"Så ta mig tillbaka in i ditt liv
Jag ångrar mig nu vill inte va fri
Jag bönar och be
Men det struntar jag i
För kär va det sista jag ville bli"


"När ingen vet när ingen ser din ensamhet
När ingen anar vad som sker, när ingen vet
När ingen andas mot din hals i hemlighet
När ingen håller dig hårt då är det kallt
Det är tomt när ingen vet"


Sara Löfgren går varmt på min spotify. Just nu känner jag igen mig i hennes texter.
Gnäll som vissa kallar det. Men ibland måste man få höra det med.
Jag känner mig deppig nu ikväll. Första kvällen sen jag kom hem ifrån gbg som jag är ensam.
Ibland känner man sig ensam så är det.
Jag tackar för att emma o Madde och alla andra som gjorde min kväll igår,
och för att ni hade koll på mig så att jag inte ringde ett dumt fylle samtal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0