Ännu en galen fest!

Ännu en gång som jag kan säga : Fy fan va galen kväll!!!

Det är så jävla härligt att vi kan släppa loss nu äntligen och fixa så perfekta fester!

snyggast på stan ännu en gång!

Började kvällen hos mig. Massor med dricka och massor med folk.

Massa med nytt folk vilket jag gillar!

Även fast jag kände mig helt yr och for hit o dit.. haha
Raggade upp lite killar ifrån en balkong som kom över.

Det blev typ 20 pers till slut, i min lilla tvåa.

Fast ja "cesar" är inget att hänga i granen!

Anahita och hennes pojkvän kom också vilket va skit kul!
även fast vi hade druckit en hel del innan dess.

Ringde de obligatoriska fyllesamtalen. Bra eller dåligt? nja de va nog mer dåligt.men men gjort är gjort.

Vi stack sedan till Breeze.

sjöng karaoke, drack drinkar, dansade
Men vi stack ganska tidigt ändå pga olika saker..

Satte oss på donkan för den viktiga nattamaten.

"jag har ingen tändare men jag tänder på dig" *hahha*

Fick erbjudande om efterfest, men jag va smart nog att avböja.. hahha
fick mess när jag kom hem där det stog : "skulle vilja bjuda dig på min privata fest som börjar nu om 18 minuter. Dom enda på inbjudningslistan är du och jag och jag har redan tackat ja.
Hoppas du kan komma på festen, valfri klädsel"

Alltså så va de en helt galen kväll, fast va hemma redan lite över 4.

Just det ja, vi spelade även fotboll mitt på gågatan.

Tack tjejer och Killar!!!!



























Fick nog inte med allt folk på dessa korten, men de kommer fler kort när jag fått Sandras.

Kommentarer
Postat av: Emma

Fy fan vad kul det var :) Sorry att vi fick dra tidigare. Så är det när man har pundare efter sig. Haha! Tur hon inte hann slå bara :)

2009-08-08 @ 15:40:38
URL: http://emmsan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0