Vår lördag!!


Dagen igår började med att jag o emma träffades på entré.
vi gick till systemet och sen gick vi o shoppade kläder (för mkt kanske? haha). Va där väll i 3-4 timmar...  de var super trevligt!

vi skulle ju på fest på kvällen.
Vi bestämde oss för att inte grilla med dem på festen. så vi gick och åt på en mexicansk restaurang. Super god mat (även ifall jag inte hann äta så mkt), suuuper trevlig personal.. Patric och huuum kommer inte ihåg va den andra killen hette(killen hette visst Alexis) .. men jätte trevliga! DIT SKA VI PÅ VALBORG! Patric  sjöng för oss (film längre ner), o Alexis sprang ut o in hela tiden. men han va bara 22 år, för mkt lammkött för mig, men emma kanske? ;) haha
Vi va dom enda som satt ute och fick massvis med uppmärksamhet. men de va nog för att vi va så snygga... ovanligt många som kollade... och det va ju lite kul :D

När vi satt där på restaurangen så fick jag mess ifrån J iallafall, och han sa att de just nu kollade på robinson på festen, o vi kände att de inte var så jätte lockande. så vi skickade runt mess och ringde massa folk o skulle höra om vi kunde bli bjudna på fest... då va klockan endå bara 20.00 typ...  så kom vi på den utmärkta idén att åka över till köpenhamn och festa natten lång.

Emmas friend körde oss hem till mig, och då bestämde vi oss att skita i köpenhamn, o dra hit lite folk istället..
så J och hans vän kom hit och vi spelade "med andra ord" och killarna vann :S
så skulle vi ut...  och summa sumarium så stack dom in på etage utan oss.. så vi åkte hem istället.. o va hemma typ lite i 3.. alldeles för tidigt.. Vi skulle till köpenhamn emma!

Emma fixade mitt hår


På restaurangen


Hemma hos mig


Emma hos mig





Filmen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Servitören hette Alexis :) Inget lammkött inte. Haha!

2009-04-26 @ 17:17:10
URL: http://emmsan88.blogg.se/
Postat av: Mandy

Låter som en helkväll!!! =)

2009-04-28 @ 19:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0