sjuk

Nu harjag varit sjuk  hela veckan, o börjar bli trött på det!
i Tisdags vaknade jag upp med sjukt ont i halsen och massor med feber! och det har hållt i sig..
Igår kom mamma hit o kollade mig i halsen o kände på halsmandlarna... o hon trodde stenhårt att jag hade halsfluss. För att jag var såå svullen, så vi åkte till jourmottagningen här i Malmö, de har bara EN jourmottagning i hela malmö, så fatta hur mkt folk där var och t.o.m en vakt va de tvungen att ha där. sån katastrof!!! haha.. men men så vi bestämde oss för att skita i det och köra hem till staffanstorp istället, och så skulle mamma ringa till vårdcentralen i s-torp imorse istället.. så gjorde hon det och jag fick en tid klockan 10. så när jag kom dit så tog de först ett halsprov. och sen fick jag vänta lite på en doktor, och provet visade att jag inte hade nån halsfluss, men doktorn tyckte också att jag var väldigt svullen, och utan halsprovet så hade hon också trott att jag hade halsfluss.
men men jag må mkt bättre idag iallafall.. har ingen feber idag iheller! vilket är skönt..
Men vi bestämde att jag inte skulle jobba imorgon iheller iallafall..

Förstår ni hur mkt pengar jag förlorat denna vecka!

Imorgon är det bowling , På lördag är det feest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0