Påskhelgen

Då vart snart Påskhelgen över..
I fredags o lördags var C här.. i fredags tog vi det mest lugnt o bara slappade.. va ute i solen.. åt lunch på jensens... gott som alltid.. lagade mat, en helt okej pastasås med tagitellie och en total misslyckad pannacotta.. hahha... smakade inte så mkt :P
I lördags åkte vi ner till västra hamnen o gick lite o fikade med take away latte ifrån espresso house. satte oss vid båtarna och solade lite.. he he.
Idag har jag tvättat o varit en sväng i staffanstorp och åt.

Min bror ska söka in till högskolan i Kalmar, han tar ju studenten i sommar.. andra brodern som börjar plugga i Kalmar. Men det är en mycket trevlig stad.. men känns overkligt att min LILLEBROR har blivit så så stor.. han e ju fortfarande liten i mina ögon.. även fast han är 1.95 lång, har skägg, tänker på tjejer, dricker öl och så vidare och så vidare. My baby bro!

Imorgon ska jag nog grilla med ett par tjejkompisar! Ska bi myspys... ska även till entré en sväng med min pappa och mina två brorsor.

Kommentarer
Postat av: Mandy

Köp nåt fint på entré!

2009-04-13 @ 09:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0