18 april 2009 - FEST!


Igår va vi 6 st helhärliga tjejer här på fest. som vanligt så massor med dricka!
och sen så spelade vi "med andra ord" haha.. skit kul spel... lånat de av mina föräldrar...
Vann gjorde Madde och Heidi, hack i häl kom jag och Emma och sist men inte minst kom Mia och Elisa.




Vi spelade vattenfall
Emma fick den sista kungen och skulle då sitta i trappuppgången
och dricka ur en äggkopp.




Vi fjantade oss lite







Sedan gick vi ut. skulle egentligen till Hipp, men där var sååå lång kö.
så jag emma och madde gick in på puben mitt emot en sväng,
och undertiden hade visst elisa, mia och heidi gått till
stationen för att mia och elisa skulle hem,
men vi fick dit heidi igen iallafall, fast gick till
etage istället. Det var kul, även fast vi slarvade
bort Emma där... hahha... men jag madde och Heidi dansade natten lång,
eller nja nästan åtminstonde :D Tog sista bussen hem så var hemma
vid 4. Det var lagom tyckte jag.
(OBS! Söta killar ifrån trollhättan på donkan)

Tack för en jätte trevlig kväll tjejer!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack själv för igår snäckan, var jättekul :) Usch vilken ful bild här på slutet! haha :)

2009-04-19 @ 17:08:30
URL: http://emmsan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0