Eskilstuna

Nuuu har jag äntligen kommit hem ifrån eskilstuna..

I fredags åkte hela familjen till småland till vår stuga..
i Lördags morse.. 6.45 ca åkte vi mot eskilstuna..
Brorsan fyllde år, och har precis flyttat till eskilstuna med sin flickvän.
Hennes familj ifrån Nynäshamn kom oxå...
Åt smårgåstårta, riktig god måste jag säga.
De va trevligt faktiskt..
Vi sov på ett vandrahem (jag o föräldrarna) brorsorna sov hos Martin o Lina..
En riktigt fin stuga fick vi, ganska ny med loft o grejjer.

Martin o Linas "lägenhet" var fin.. två våningar har dom. Men de ska få alla rum omtapitserade, men de va inte klart än..
men den va mysig faktiskt, och STOOOOR.. 93 kvadrat eller nåt.. haha.

Sen imorse åkte vi 11 typ... vi stannade hos mammas tvilling i värnamo och åt lite...
och nu har jag kommit hem... äntligen. helt slut i huvet!!!

Trevlig helg iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0