Ursäkta

Förlåt att jag har varit så usel bloggare, den senaste veckan. Men har knappt haft tid.
Jag ber om ursäkt för allt lidande som jag utsatt er för mina kära bloggläsare. hahaha.

Nu e det fredag igen iallafall! Riktigt skönt!
Helt slut!! jag lovar, varit svin trött hela veckan. O igår hade vi såklart vårt helt meningslösa AP möte (arbetsplats träff) och kom inte hem förren lite över 20..
I förrgår tror jag de va såg jag även min älskade bil, som jag sålde i somras. exakt den alltså!

Ikväll blir de bara ta de lugnt,
imorgon ska jag tvätta klockan 7.. har verkligen 6 st STORA högar med tvätt på golvet just nu, så de behövs verkligen!
På kvällen blir det Jensens o bio..
o På söndag är de ju söndag!! haha..
sen jobb igen!

JONAS! Dina skor finns nu här hemma hos mig, välkommen o komma o hämta dem!! Har skrivit sms,på facebook och nu här, så nu har du kanske fattat??

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Sitter här och väntar på mina skor, skulle inte dom komma snart?

2008-10-19 @ 23:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0