Killar Killar Killar

åå, jag e så sällskaps sjuk!!
Vill så gärna ha nån att mysa med nu på hösten. Är inte van att vara ensam, har ju inte varit ensam sen jag fyllde 18... o nu har jag varit "ensam" i ett tag.. känns som längre än vad det egentligen är dock.
Idag på bussen till jobbet satt jag o tänkte på vad  jag tycker är viktigt hos min framtida kärlek, osv osv

Detta kom jag på
Utseende: Jag har inget sådära "så o så" vill jag att han ska se ut, men se bra ut allmänt. Jag vet när jag ser en snygg kille lixom.. men i regel är de väll smala ganska långa killar jag tycker om. Inte för långt hår iheller!

Personlighet: Självsäkra. Trogna. "gullig" personlighet, men ändå lite tuff om ni förstår. Gärna romantisk. haha.

Boende: Jag bryr mig inte så mkt om han bor i stockholm, göteborg eller Malmö. Men ett no no no är ifall han bor i en liten by någonstans ute i ingenstans. Om jag träffat en kille som t.ex bodde i Svedala så hade jag verkligen tvekat! Jag ska ha en kille som bor i stan!! okej precis inne i stan behöver ju inte, men aa ni förstår.

Allmänt: Jag är en sån som vill visa min kärlek till allt o alla, och sån vill jag att han oxå ska vara.. hålla handen när vi e i stan, kyssas offentligt, presentera för sina kompisar osv osv..
Viktigt oxå att han har en bra relation till sin familj, för de e viktigt viktigt viktigt.
Helst ska han bo själv, mest för att de e enklast så..

Sex: sexet är självklart super viktigt. Men inte alltid de funkar den första gången! så e de ju.. men tycker inte att man ska ge upp bara för de.. Det e sånt som man kan arbeta med tillsammans.


Kom på massvis på bussen, men nu har jag glömt!! Jag kommer att uppdatera!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0