inflyttningsfest - förfest


Äntligen blev inflyttningfesten av!  6 stycken tjejer var här.
Var mye kul faktiskt, även fast jag inte var helt frisk!
Förfest här med massa med dricka, VATTENFALL, musik o flipp.
Sedan blev de slagt, var faktikt kul denna gången, mkt dans! hade dock ingen röst kvar när Jag åkte hem!
Har glömt bort min bankomatkod, så kunde inte ta ut pengar. men Lina betalade mitt inträde *Taack* så köpte jag en drick till henne sen. så de löste sig. Fick ta bussen hem oxå, hade ju inte pengar till taxi!
Trevlig kväll with tha giiiirls!
Detta får vi lätt göra om!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

La det svinge la det rock´n roll...la la la

2008-10-26 @ 19:23:05
Postat av: Håkan Wadman

Tjena på dej tjejen, nu har man varit inne och kikat runt på din blogg och jag lovar dig det kommer hända många fler gånger. Hoppas du får en underbar helg och var rädd om dig gumman kramen

2008-10-31 @ 08:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0