Helgen

Nu  e helgen snart slut igen.. helgerna går ju alldeles för snabbt.

Så vad har hänt i helgen då?

I fredags va jag hos Mr. J, de va mye trevligt. Va längesen vi träffades sådära på tu man hand..
åt tacos, kollade på film, o snackade massa skit :)

Igår va jag bara hemma, helt däckad hela dagen. Kände i fredags att jag höll på att bli förkyld igen, o igår blossade den upp ordentligt. kan inte vara hemma ifrån jobbet iheller, så de e bara at kurera sig..
Kollade på mamma mia iallafall som jag laddat ner. Mye bra va den tycker jag!

Idag kurerar jag mig fortfarande, men mår bättre! Mamma o pappa kommer strax o ska fixa lite, ta bort dörren o sätta upp ett till skåp i köket.

Imorgon får jag en ny inskolning på  jobbet, därför jag inte kan vara hemma.  En norsk liten tjej. Hade verkligen behövt en liten norsk lektion. De flyttade till sverige i torsdags, o imorgon  börjar hon på förskola... här är de snabba ryck minnsan,


Kommentera mitt förra inlägg om min lägenhet!                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0