Tjooo!

Nu va de längesen jag skrev igen... Fyyy på mig!!
Vad har hänt sen i lördags dåå??

I lördags va jag i s-torp och firade min bror. Han blev super glad över min present (500 kr presentkort på Pavement i Lund). Åt massa med god mat, ostkaka sååklart o Prinsesstårta (min favvo!!)
Mammas syster o man med hunden Sara var där med. Var mye trevligt faktiskt..

I Söndags kände jag att jag höll på att bli sjuk, så gjorde nog inte så mkt har jag för mig..

Hela denna veckan har de bara varit jobb, varit förskyld som en tok, men jobbat ändå såklart..!!
Har 3 st utvecklingssamtal med föräldrar nästa vecka, så får skriva lite på de i helgen tror jag..
ska ha 2 till utvecklingssamtal, får se ifall de kanske oxå blir nästa vecka.. kanske.

Imorgon kommer mamma o ska putsa fönster efter jobbet.
På lördag ska jag först till frisören, efter de ska jag träffa en kompis i stan, o på kvällen ska jag nog träffa en annan kompis. OCH sååklart sätta upp alla julsakerna.. men ska nog köpa lite nytt oxå.

Får se om jag får med Jonas att äta Pizza någondag oxå... inte ätit pizza på kanske mer än ett halvår..
riiktigt illa.. haha.. elller nej det e ju egentligen skiiit bra.

Jag vill ha en juicy couture set!! Har lagt bud på Tradera, som avslutas imorgon kväll.. har högsta budet just nu, men som alltid så är det någon som kommer 5 min innan den går ut och förstör, men jag ska hålla koll på den minsann!

Puss på er alla jag vill pussa, alla ni andra får bara en kram

Kommentarer
Postat av: Mandy

Klart vi skall träffas på lördagkväll gumman!!

2008-11-26 @ 21:23:14
Postat av: Mandy

Klart vi skall träffas på lördagkväll gumman!!

2008-11-26 @ 21:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0