Helgen snart slut..


Då vart helgen slut snart då! eller ja klockan är ju bara 6, men ändå!
Imorgon ska jag  tvätta! de behövs verkligen..
Är en riktig hiphoppare idag! hahaha... "militär" byxor och luvtröja ;) haha.. i brist på andra kläder..
men ooootroligt sexigt e de ändå :D

Snart e de jul! ÄLSKAR julen! Hoppas på att de blir tivoli i år!! Har rotat igenom julkartongen idag... vad som är mitt och vad som är Jonas.. så nu får han komma o hämta de dock! men han har mkt o göra, så antar att de får ligga här ett tag. Min målning på väggen skulle ha gjorts i helgen med, men de blev inte så *sur blick på Jonas"
Ajja, blir väll av om nåt år eller så.. haha

Har haft en trevlig  helg ändåå!!

Jag vet att folk kollar min blogg lite då å då, MEN NI ÄR SÅ KASSA PÅ ATT KOMMENTERA, skärpning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0