Visning

Idag har jag och min stora lillebror (dock inte stor på bredden, utan han är lååång som en flaggstång) varit på lägenhetsvisning. PERFEKT LÄGE. Sämst lägenhet!! Om det varit en tvåa så hade jag kanske kunnat fundera över de, då hade man säkert kunna göra den sjukt fin. Men fanns ingen perfekt plats på sängen. så NEJ TACK.
Vi har väll två stycken som vi är intresserade av. På ellstorp. Ska på visning på Onsdag igen på en lägenhet som mina föräldrar varit på innan.

Var på bio igår.. såg Indiana Jones. Den va faktiskt bra, brukar inte vara intresserad av såna filmer, men denna filmen va över förväntan. Isch när jag väntade på bussen hem på kvällen/senare på kvällen så va de en kille som satt där och han va så j*Vla full så han spydde och spydde och spydde så j*vla äkligt. När jag satt på bussen sen så stank de faktiskt spya oxå, så var nog nån som spytt där med :S

Ikväll är det Eurovision song contest, så de får man väll se?!?! ellerhur!!!
Jag och brorsan är ensamma hemma. De andra i familjen är uppe i småland på 50-års kalas.

Fått låna en mobil förresten. Håller på att lära mig den.. Så ring gärna så jag får testa den ;-)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0