Valborg

Nu sitter jag här med en ny data.. Sååå fin e den!

Ska nu berätta om Valborg.. bättre sent än aldrig eller hur?

Först va vi på fest hos Annelie och Fredrik.. de vanliga folket ni vet.. amanda,tommy,madde,mark osv osv.
Jätte kul!! Va dock redan lagom full när jag kom dit, så de blev lite mkt.. men va fan så illa va de faktiskt inte.
Sen skulle vi till Slagt, köpt biljetter innan och så.. men sen när vi kom dit så va de typ 1 timmes kö.. så de palla vi verkligen inte. SJUKT mkt folk. Så vi (dock inte alla!) stack till HARRYS istället. Dansade och hade JÄTTE TREVLIGT.

Dock så vill inte min data ladda upp bilderna! Antingen lägger jag upp dem imorron, eller så de som vill ha dem får de över msn.

Gonatt och kraaam!

Kommentarer
Postat av: madde

kan du adda mig på msn så kan vi byta bilder
[email protected]

2008-05-03 @ 00:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0