Undra vad man ska ha för rubrik??

Hej alla underbara läsare!!
Ursäkta att det inte blir så mycket bloggande längre. Men huuum e knappt hemma längre känns de som.
Igår va jag hos Mark (rättstavat!!!!), vi hyrde film, men filmen va skit skum funka inte riktigt som den skulle på hans data... så vi började se Da vinci koden istället... men förstog inte handlingen så länge... ;) så vi stängde av den och satte på simpsonavsnitt istället.. haha.. hel knas!! Jätte trevlig kväll iallafall.

Nu är jag hos Mr J, Precis varit och handlat. Ska grilla hamburgare på hans balkong. Så j*vla gott. Fy fan va mina fötter stinker, usch bläää!! Mr J såg troligtvis Helena, ni vet Zlatans chick i malmö igår. Eller körandes med hans blåa ferrari. Jag menar hur många blå ferraries finns de? (OBS! Han läste i tidningen att zlatan va i stan med sin blå ferrari)

Idag har jag varit i skånes djurpark med barnen. Ååååh va mysigt det var. Har dock bränt mig... haha ser konstigast ut på ryggen, hade mitt mimmilinne (som vissa tycker är finare, än andra). Är typ ett "boxarlinne" åtminstonde på ryggen. Så ser lite knas ut.

Nuu ska jag hacka lök!!

Må bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0