Lördag!

Igår va de Lördag.
Fullt upp hela dagen/kvällen. Va bara hemma ett par timmar.
På dagen - Åkte vi först till Svedala outlet (jag köpte ett super fräckt linne) och sen åkte vi till torup. Hela familjen + Lina. Martin och Karl sprang 7 km, pappa och Gustav sprang 2 km och jag mamma och Lina gick 3 km. Jätte mysigt.
På kvällen - Så blev jag sent tillfrågad om fest hos amanda och tommy, och fan fest är alltid fest och de e jag såklart med på. Men tog de dock lugnt med spriten denna gången ;-) Var ju tvungen att ta bussen hem sen. Sista bussen hem. Åååååh va dimmigt de va trodde jag aldrig skulle komma hem! Men suuper kul.

Nu ska jag in och fika i Malmöö! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0