Kort dags!!

Nu äntligen blir de kort dags!! Valborg feest, Skogspromenad och Fest i Lördags. Så detta blir nog ganska långt inlägg.
Jag ska bara säga att jag har 205 kort ifrån Valborg, så lägger sååklart ut bara vissa. De andra finns på min data, så kan ju alltid skicka på msn ;-)

Skogspromenad
Skogspromenaden va ju inte fest, men det blev så fina bilder så va ju tvungen att lägga ut dem här med. Jag och min familj + storebrorsans flickvän va och gick i skogen. Eller jag o mamma o Lina gick, de andra sprang. Har för mig att jag skrivt om de här innan, så behöver inte babbla i onödan.
 
Lina och Jag               Min familj


Fest - Lördags
I lördags va de fest hos Amanda och Tommy. Jätte kul. fast tog de lugnt med spriten. Amanda ringde mig typ 4, så hann inte till systemet :P Så fick ta de som fanns.
Jag var inte heller någon papparazzi i lördags. Men tog fram Kameran på Etage. Jag och Marc blev även fottade av fotografen på Etage. Så hittade vår bild på efterfesten
     

Valborg!!
Det var en rejäl fest de!! Blev huum någon liter sprit för mycket. Men det är väll så de ska vara ellerhur?
Först va de fest hos Annelie och Fredrik mitt inne i stan, sen gick vi till slagt men det var typ 1 timmes kö, så de palla vi verkligen inte. Vi stack till Harrys istället. Inga problem att komma in där denna gången inte. Svin kul va de.
Jag har bilder från festen, men inte harrys. HELT VILT!!



puss och kraaam..


Kommentarer
Postat av: sjuksyrran

Ni såg ut att ha kul! Skulle kanske ha bytt ut köandet till debaser mot det. Fin blogg du har!

2008-05-05 @ 23:02:36
URL: http://miljonresan.blogg.se
Postat av: Anonym

var har du köpt d söta
mimmilinnet?

2008-05-06 @ 16:53:01
Postat av: mandy

de va en kul kväll! and more to come...

2008-05-06 @ 22:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0