Tisdag

image19
Snart fyller jag år!! eller ja 31 Mars. Då önskar jag mig en sån hära juicy couture dress. Men den e ganska dyr... ca 1000 spänn delen. men kan ju hoppas!!
Såååå het jag skulle vara i den!! Underbart!! Önskar mig även sexig sidenmorgonrock!! Brukar ha svårt att komma på vad jag önskar mig, men i år har jag kommit på ganska bra saker. Önskar mig även en ölmaskin, sån som Jonas har ni vet!! Så fräck den skulle vara i min framtida lägenhet. Unde rbart!!
Det var så kul på jobbet idag, alla barnen kollade alldeles konstigt på mig, men sen
sa alla barnen som är någorlunda gamla så att de kan prata bra att mitt hår var
jätte fint! Alla mina kollegor tyckte oxå att det var jätte fint, att jag passade super i det. Det e ju kul att höra. Fick även höra att jag ser äldre ut och det är ju bra. Jag ska
ha lite spa här hemma ikväll hade jag tänkt!! Ska göra ansiktskräm, peeling, sova
med mjölk i ansiktet, det sägs att det ska vara jätte bra för huden. Jag ska även prova min nya hårinpackning. så jag kommer vara jätte fräsch!!!

Kommentarer gör min dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0