Skoskav..

Jag fick skoskav i helgen, för att jag använde ett par skor jag inte använt på länge (mina air force one).
Jag får dock skoskav av de flesta skorna oavsett hur ofta jag använder dem!
Iallafall.. också idag skulle jag gå ner för trappan, så tro fan att jag stötte i mitt skoskav och rev upp det. Så sjukt ont gjorde det och började blöda och blöda och blöda, ville inte sluta!!! Då ringde jag såklart min älskade mamma och klagade lite och bad henne köpa plåster.. Aj vad ont de gjorde!

Förstår inte varför jag inte kan lägga in ikon länkar på min blogg! Har frågat på stylesearch hoppas jag får svar!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Herregud.. verkar jävligt ont med skoskav men du skrämde livet ur mig när du sa att du skadat dig. Trodde du typ brutit benet.. Men skoskav fixar ju mamma!

2008-03-17 @ 21:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0