Så ska det låta..

image46
Nu har jag kollat på så ska det låta.  Mycket roligt program tycker jag. Carola fick spö ännu en gång. så härligt!! Målade naglarna samtidigt. Vinröda fick de bli denna gången. Fint Fint. Jonas har åkt upp till Tjurkö nu. Jag saknar det stället. Får se om jag kommer upp ditt någongång igen. Jonas och hans familj ska ha de årliga påskfirandet tillsammans med mostrar och morbröder med familjer. Känns konstigt att inte vara där. Men men sånt är livet!
Imorron är det fest iallafall och ska träffa Sara på dan. Trevligt värre! Så ska till Malmö ganska tidigt hade jag tänkt imorron. Ska sova i Jonas föräldrars lägenhet imorron natt. Dom är ju inte hemma. Ååååh va tomt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0