Mys Lördag!

Inskickat ca 11.30

      image3

                                                  

       Såhär ser jag ut en helt vanlig mys dag!!
  • Mysis byxor - Julius Friends
  • Tröja med döskallar på.      

                                   
Sån solig o härlig dag idag!! Lite synd att sitta här dock!! Får gå ut en sväng senare.
innan va de 14 grader!!! bara 6 grader ifrån 20 grader, och då är de lixom sommar! så härligt!!

Mina föräldrar är på svågertorp så jag skickade bud med dem att de skulle köpa pasta salad till mig, på short stop.
Men så ringde mamma precis till mig och sa att de inte har pasta salad längre, blev alldeles chockad. Men de köper en baguett till mig istället! Mumsigt värre. och onyttigt! men de e ju Lördag så..

Hade hoppats få träffa jonas idag, men han skulle till ikea o så o fixa med hans lägenhet kan jag gissa, så det blev inte så tyvärr. men imorron förhoppningsvis. Inte sett skymten av honom sen i söndags. uscha!!

Min plan för dagen är att försöka bota mitt shoppingbehov!! Känner sånt sug för att shoppa igen!! Helt sjukt!!
Ska lägga fram alla alla mina kläder o skor o jackor o väskor på sängen, så att jag kanske förhoppningsvis förstår hur mycket saker jag har, det mesta använder jag inte ens, bara händer fint i gardroben.
Är så sugen att köpa en snygg klänning... en sommarklänning med nåt fint mönster och "den lilla svarta"..
och tygskor!! Tygskor är ju såååå inne i vår!! Måste ha måste ha!!!
och sen vill jag ha en louie vitton väska!! och juice couture dress!!! Har redan shoppat upp nästan hela min lön(dock satt över 5000 typ till mitt sparkonto)
Mitt sparkonto är jag otroligt stolt över däremot!! Inte alls tagit mkt pengar därifrån. Och det börjar bli ganska mkt pengar där..

Ajja nu ska jag ner o bota mitt shoppingbehov och vänta på min baguette!!

Kommentarer är alltid kul att få!!

Kram på er allihopa!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Uppgraderat lite granna..


                                             
Nu har jag ätit min super goda baguette. Där är en bild på den. Mumsig! Fullkornsbröd och utan majonäs... lite nyttigare iallafall :P

Nelly.se har fraktfritt hela helgen! super sugen på en svart klänning där...!!! ÅÅÅÅH!!

 
Mitt senaste köp!! dessa ursnygga röda ballerina skorna!! så snyggt till den svarta klänningen!


Kram kram allihopa!


    

            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0