Jobbet!

Jobbet - skärtorsdagen
Jahapp då sitter man här på jobbet och gör ingenting. Väntar på att få gå på rast. Har bara 5 barn idag. så de e hääärligt. 5 barn av 13. Skickade precis hem Claudia oxå.. tänk om man kunde vara hon... sluta så här tidigt. Jag måste sitta här till 17.. fast har nog inte barn så länge.. så blir kanske 16-16.30 nånting..
Jonas kommer till mig idag iallafall. Även fast han inte har vinterdäck, och det e ju snö ute. Vi måste även till burlöv center. Ska till systemet (hoppas dom har öppet länge dock) och köpa present till Amanda, vet inte vad jag ska köpa dock. Men det viktigaste av allt är att jag får träffa jonas!!

Kommentarer
Postat av: Mandy

Det låter som en bra kväll igår? =)
Hoppas ni hade det kul!

2008-03-21 @ 09:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0