hur svensson e jag?

[ ] Ditt efternamn slutar på -son. Inte det inte..
[ ] Du känner någon som har samma förnamn som du.  Ja, det gör jag
[ ] Du känner någon som har samma efternamn som du. Inte mer än min familj + viss släkt
[ ] I din familj är ni 2 barn. Nä vi är 4
[x] Du bor i villa. Alltid
[x] Du bor i en tätort. Staffanstorp är nog en tätort kan jag gissa
[/] Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla. Pappa är under 50, mamma över 50.
[x ] Dina föräldrar har gift sig. Ja, 25 år imorron
[ ] Din mamma är yngre än din pappa. Inte det inte..
[ ] Din pappa heter Lars. Nej.
[ ] Din mamma heter Anna. Nej.
[ ] Din familj har en Volvo. nej
[ ] Din familj har en silvergrå eller röd bil. Nej
[x] Du har tillgång till Internet hemma. SÅKLART!
[x] Du har egen mobiltelefon. Ja
[x] Du har ett eget rum. ett rum har jag, men räknar det inte som mitt
[x] Du har varit utomlands minst 2 ggr.
[x] Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna.  Yes box
[ ] Du har varit i Grekland.  Nä
[x] Du har varit på Öland minst 2 gånger. Har kusiner med stuga där
[ ] Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger. nä fy tusan..
[x] Ingen av dina föräldrar röker.
[ ] Din pappa är lite lätt överviktig. Hur ska jag veta det?
[ ] Du har husdjur. Inte än iallafall
[x] Du får månadspeng. Min lön får jag ja
[x] De flesta i din familj är blåögda. Allihopa!
[x] Du äter på Mc Donalds. Det händer
X] Du följer Melodifestivalen.   Ja så där...

faaan.... 42% svensson!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0