Hundutställning 15/3-08

image24
Idag har mamma och jag varit på hundutsällning. Vi funderar på att köpa en liten hund och tänkte skaffa oss lite inspiration. Såååå mkt hundar har jag aldrig sett i hela mitt liv. Stooooora hundar och smååå hundar. Äckligt fula och super duper söööta!! Dessa som jag har gjort ett litet kollage av är ett par som vi funderar på.
Någon som har erfarenhet av någon av dessa hundar får jätte gärna höra av sig till mig. Jag längtar efter att ha en hund att mysa med, och köa accessorer till sååklart. Shopping narkoman som jag är!

Kommentarer gör min dag!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Kanske en Papillon? En jätterolig, modig men liten hund i fickformat. Se på bilder i min blogg..

2008-03-16 @ 18:25:17
URL: http://sussh.blogg.se
Postat av: David

Kul! Vad var det för någon hundutställning? Var det den vid baltiska hallen i Malmö?

2008-03-16 @ 18:58:15
URL: http://www.alfacat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0