hej alla mina vänner!

Dagens bästa låtar:

Cassie - is it you
och
Colbie Caillat - Bubbly

Så bra låtar... vet ni inte vilka det är så måste ni ladda ner dem!! underbara!!

Ska fixa till mitt hår på måndag. Börjar bli lite nervöst. Ska färga mitt hår ifrån blont till brun-rött. och klippning

                            image2                     
                 Funderar på att klippa sån hära lugg, vad tycks?
                                                                              
                       
                                                                                            image3

                                                                                              Såhär ser jag ut nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0