Födelsedagsfest hos Amanda!

image50
Detta var gårdagens festoutfit!
Bilden är dock tagen innan jag va helt färdig.
va tvungen o springa till bussen, så hann inte ta nytt kort..

Iallafall.. igår va de fest hos Amanda. Jätte kul!! Såklart hade jag med min något sega kamera. Men vafan.. bättre än inget, eller vad säger ni?
Mycket dricka och trevligt sällskap!! Även bra musik och WII såklart!


Jag tänkte iallafall lägga upp lite bilder på den galna festen!!
                

Orkar inte skriva om de olika korten. Detta är bara ett urval av kort som togs under kvällen hos Amanda.
Men i korthet kan man säga att de va barhäng, skit snack, soffdans, wiispelande och massa skratt.
Jätte trevlig kväll!! Detta får vi göra om.

Just de ja, vi tog taxi in till stan senare på natten (omkring 1.00 tror jag de va). Va på harrys. Egentligen 25 där.. vakten sa "okej tjejer denna gången kommer ni in, men nästa gång gör ni inte". Men jag stannade inte där så länge.. en halv timme kanske. sen gick jag hem, kände att jag behövde sova litta granna.

Kommentarer
Postat av: sandra

hejdu :) min bikini som du såg i bloggen har jag köpt på H&M !

2008-03-23 @ 16:55:30
URL: http://sandraaR.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0