Fika med Sara

Faan... Nu har massvis sagt att jag ska ha skinnjackan ikväll, men så nu är jag i Malmö och tog bara med mig den varma jackan.. fan oxå! Ajja men det får gå det oxå, snöar ju ute, skulle frysa häcken av mig! Fast nu har de nästan slutat snöa!
Fan Fan Fan.
Precis kommit hem ifrån Stan, där jag fikat och pratat skit med Sara. Super trevligt. Inte träffat henne sen gymnasiet, och de va typ 2 år sen. Hon pluggar ju i Örebro så inte så konstigt.. Jätte trevligt iallafall, riktigt rolig tjej de dära.. köpte oxå en bok, en shoppoholics bekännelse. Jag som är en shoppoholic passar den nog bra.
fan va jag ångrar att jag inte tog skinnjackan! Kommer jag störa mig på hela hela kvällen. äsch! Jag blir nog fin ändå.
Nu har de äntligen slutat snöa!!
Peace and out!

Kommentarer
Postat av: linda

svar: tack så jättemycket:)

2008-03-22 @ 16:51:40
URL: http://liiiiindaa.blogg.se
Postat av: Sara

Nä jag tror inte att du har gjort det, jag brukar oftast känna igen. Tack:D

2008-03-23 @ 11:05:08
URL: http://santapola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0