Hemma från mellby

Nu är jag hemma ifrån Midsommarfirandet!!
Var i Mellbystrand... ligger vid Halmstad,båstad och allt där ;)

Det var mkt mkt trevligt faktiskt. Inget festande direkt, var ju där med familjen + andra familjer.
Vår tradition, men  har inte varit med på 3 år typ. För i tiden var även min kusin och pappas kusin med.
Storebror och hans flickvän var oxå där. så då var de extra trevligt.
Det var sång (med gitarr), jordgubbar och gullbranna såklart!
Gullbranna är oxå tradition. När vi var små hyrde vi t.o.m stuga där ett par år.
Haha i år var där motorcyklarsnubbars religiösa grej som var där.... de va nåt "band" med massa motorcykelsnubbar som sjöng om jeesus! sån sekt! helt sjukt att se. Martin spelade in har jag för mig. haha
Jag och Lina klädde midsommarstången oxå... skulle ju vara alla "ungdomarna" men de blev typ bara jag och Lina som gjorde nåt.. brorsorna gjorde väll lite. så fin den blev... men blev tyvärr inget dansande.
Fint väder va de iallafall, dock lite blåsigt på kvällen.. men så är de vid havet.

Igår var vi i tylösand. åt glass, OXÅ tradition. 20 miljoners stugan såg vi och Henke Larssons stuga såg vi oxå (Han var där... men såg inte han!)

sen va såklart Lasses Lada som gällde! OXÅ tradition. Jag storhandlade. på Swedish design outlet. Köpte ett bord till min nya lägenhet(varför hittar man alltid stora saker när man ska köra långt hem sen?) Kostade iallafall bara 2000... i vanlig swedish design affär kostar de över 5000 och där kosta de egentligen 4000, men på detta var det lite färg som lossnat. Hade varit utställningsex uppe i sthlm. men sååå snyggt de var!
Köpte även en snygg väska där... för 400 spänn. SÅNA klipp jag gjorde.

Jätte rolig helg va de.  Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0