Grillkväll

Pga jag varit såå otroligt dålig på att uppdatera här på bloggen, så har jag inte berättat om grillkvällen med tjejerna i Lördags.

Jag och Amanda åkte till Madde i Oxie för att grilla och dricka ;) och ha oootroligt kul.
Vi (jag och amanda) hade sverige tröjor på oss och lika dana kjolar. även ifall inte sverige spelade, som folk kollade på bussen. Haha så kul.

När vi väl var i Oxie så grillade vi. huum... 4 helt oerfarna tjejer när det gäller grillning. Madde hällde på massvismed tändvätska (hon hade fått tydliga instruktioner)... typ en halv flaska hällde hon på.. haha! sen tände hon fyr... och elden sprutade åt alla håll och kanter. trodde huset skulle ta fyr. Så jag som är livrädd för eld va tvungen att gå in ;P
men maten blev god..

sen spelade vi "vattenfall". Ett fyllekortspel. Så j*vla full jag blev... de andra oxå!! men riktigt kul var det. Så sjuka saker vi gjorde.. haha så kuul. Just de ja shoten får vi ju inte glömma ;)

Vi åt oxåi jordgubbar och glass.... mums! de första jordgubbarna för i år.

Riktigt trevlig kväll tjejer!!! När jag köpt lägenhet så är de fest vet ni!!!

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0