Första semester veckan!

Nu har jag snart haft semester i en vecka..
Detta har hänt på min första semester vecka!

Måndag: Skulle till tandläkare, men de hade fått in nåt akut, så fick en ny tid v.33.
Satte in annons på min bil på blocket, efter 1 timme hade ca 10 st hört av sig. Bilen blev även såld den kvällen.

Tisdag: Var jag på Ullared med mamma. så mkt fynd jag hittade! så nöjd!
Bilen blev även hämtad :'( HEJDÅ KAJSA BILEN!

Onsdag: ILVA ONSDAGS REA! mkt begränsat antal! skit fin soffa. Folk var som galna. De sprang verkligen in. MEN JAG FICK EN SOFFA!!!!!!!!!!!!!! Sen var jag med Jonas hela dagen. Jätte kul dag ;-)

Torsdag: Först var jag och pappa på lägenhets besiktning. Sen lunchade jag med Amanda och Madde, och gick i stan. Beställde tid hos frisören.

Fredag: Ska snart hämta soffan... Sen ska jag till Malmö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0