Tillbax till bloggandet..

Nu e jag tillbax till bloggandet!

Så vad har hänt sen sist?

Joo.. jag har haft semester.
Va en snabb sväng i småland och träffade min kusin i Värnamo.. vi bestämmde oss att åka in till Växjö. Vi ringde vår andra Kusin som bor i växjö och träffade honom och fikade... o fick höra massa skvaller (helt sjukt hur kusiner kan behandla varandra... inte vi dåå!!) och sen va jag o Sofia på bio o såg sex and the city... UNDERBAR!!

Sen har jag flyttat till min lägenhet, och jag trivs sååå bra!! Inplanerat inflyttningsfest och tjejkväll (dock inga datum bestämda)... fast då e de kanske inte inplanerade.

I måndags började jag jobba... fyy fan va segt de va att stiga upp klockan 6. Jag ska ju bli en miljökämpare och åka kollektivt. Men de har funkar bra hittils. Håller tummarna för att det inte blir någon buss strejk dock!!

Puss på er sålänge!!

Kommentarer
Postat av: johanna

vilken fin blogg du har

2008-07-15 @ 21:51:10
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0