Sex and the ciity!!

Nu har jag kommit hem från småland. Åkte med mamma dit igår.
Till värnamo, till min kusin Sofia. Henne har jag alltid gjort massa med, vi reste tillsammans när vi var mindre, och umgicks jätte mkt. Min mamma och hennes mamma är tvillingar, så kanske därför..
Mamma åkte dock till mormor o morfar och var där.
Jag och Sofia åkte till Växjö, shoppade, fikade med vår andra kusin Andreas, gick runt sjön och jag och Fia va och såg sex and the city. Såååå bra den var!!!! OMG! bästa filmen nånsin.
Filmen var slut 00.30... och tar 1 timme att köra till Värnamo, så va inte hemma förren 01.30..
Fatta att vi sov till 10.30 imorse. Dock hade vi sagt till mormor o morfar att vi skulle vara där 10.00.. ;)
Men sen stack vi till mormor och morfar och fikade och åt mat.
sen körde fia mig till Alvesta och jag tog tåget hem ;-)

Oj, glömde nämna att jag vaknade av att nån slickade mig i ansiktet...
haha... inte ofta de inte... Sara är lätt den sötaste hunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0