Bestämt mig!!

Har gått upp så himla mkt på den senaste tiden!
Nu har jag bestämt mig! Jag ska inte äta någon chips,godis,dippa eller dricka någon läsk! (ska bara äta upp de jag har hemma..) Antingen fred eller lörd får jag äta nåt litet dock!

OMG! sån mensvärk jag haft hela morgonen... nu har den dock lugnat sig lite..Men gud vad jag har lidit! Ska till mina föräldrar idag så då får jag ta en ipren... har ju inget sånt hemma än :P

Någon som har tips på snygga trendiga hyllor?? vill gärna gärna ha massa tips!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Ida

hej kajsa



kul att du gillar min blogg..



absolut ska jag blogga hyllor för din skull =D



men har du tänkt hyllor som står på golvet eller som sitter på väggen eller vad som helst??



hör av dig!



kram

2008-07-20 @ 15:19:30
URL: http://pimpmyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0