semester!!

Nu har jag semester! eller fick semester igår, men skrev ju inte blogg dååå!!!

Min första semester dag började med att jag fick gå upp klockan 7 o börja tvätta!!
Nu är min sista tvätt på torkning!
sex tvättar hade jag *puh*
Fått springa upp och ner hela morgonen.. o ingen hiss har vi! och bor på 3 våningen, o tvättstugan i källaren.

Klockan 3 kommer mamma o storebror och hämtar mig. Martin har inte sett lägenheten, så han ville se den nu när han äntligen är hemma! haha.
Sen ska jag till s-torp och äta lite.. tradition. Nu är det ju lille julafton ;)

Imorgon är de julafton.. då blir de kalle anka!! så klart.. haha även om man kan den utan o innan till ;) och äta massa julmat och umgås med familjen lite ;)

Fick julklapp av Jonas i söndags när jag var hos honom å åt julmat :-) Men fick inte öppna den förren julafton..
så jag är såå nyfiken!! haha.. Han får sin julklapp nästa gång vi träffas!
Men jag är gryyymt nöjd med mina julklappar, som jag har köpt alltså!! hahaha..

Jag delar med mig av ett kort av lilla mig!!


God jul my darlings!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0