Jordbävning!!

Helt sjukt måste jag säga!! Satte klockan på 6.15.. när klockan ringde så tänkte jag "äääh ligger 5 min till" , när jag sen skulle upp, hann baa sätta fötterna på golvet så skakade allt, o hörde hur räcket i trapphuset skakade.
Min första tanke var att huset höll på att rasa, haha, min andra tanke var att de skulle riva huset, men glömt o säga till mig! haha, men sen fick jag reda på att de va jordbävning, helt sjukt såhär efteråt!!

Idag skulle jag hämta paket på Hemköp, det var verkligen typ 20 pers innan mig..
hur jobbigt som helst!! Men en julklapp som jag beställt fick jag, och fick även en julklapp ifrån Kusinen *Tack sofia!!*


Ciao sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0