Hemkommen ifrån småland

Då var jag hemma ifrån småland nu!! saknat mig??

I fredags kom jag med tåget till Alvesta, då kom mamma o storebror Martin och hämtade mig..
När vi kom till mormor o morfar i lilla lilla lilla, men mysiga mysiga mysiga byn Klasentorp så var Moster + man (e de morbror då?) och kusin Sofia där och de hade lagat mat till oss! såå gott va de ;)

I lördags va jag o brödrarna o pappa i växjö på rean ;) Jag köpte alldeles för mkt som vanligt :P blev 4 eller 5 tröjor typ..  varav två var såååå snygga... och Sofia hade visst oxå köpt en exakt lika dan tröja i exakt samma färg ;) Bra smak vi har!
Sen körde vi till mediamarkt, pappas favvo affär. Jag fick för mig att jag skulle köpa en ny digitalkamera!! OCH DE GJORDE JAG!! den e såååå fin! ;)
På kvällen körde vi till Värnamo, till Sofia med familj, och deras ursöta vovve Sara. Vi åt massa o umgicks!! Inte så ofta man är där uppe så då får man passa på! Under tiden var Martin i stugan och var sjuk!

Idag vart det släktkalas i Växjö hos moster med familj. Alla kusiner o mostrar o morbrödrar var där.. eller nej inte alla största kusinen Daniel var inte där.. men nästan alla!! inte så ofta alla är samlade!! ;-)
Åt massa även där!! och pratade. Gick promenad med vovvsingarna (lovis o sally) Lovis är visst helt döv, men hon e ganska gammal.. 12 år tror jag dom sa att hon var!!
Charader gjorde vi oxå! och mitt lag vann SÅKLART! haha
Sen tog jag tåget hem, och nu sitter jag här! HELT fullsmokat var tåget! Fick t.o.m masa bort en kille som satt på mi plats! mohahhaha

Lite bilder av klasentorp! taget i morse!

Där bor Mormor o morfar.. vår stuga ligger på andra sidan vägen typ!


Bilderna tagna av mamma på hennes skogspromenad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0