God jul!!


Då vart julafton avklarad i år med!! ;) haha
Julafton hos farmor som vanligt. fast farfar var med i år oxå! haha
Massor med god mat, kalle anka, en pytte pytte pytte julgran.
Mys när hela familjen är samlad!! Inte var dag storebror är hemma juu!
haha.
Alla tyckte att jag hade köpt super julklappar iallafall!! Då blir man ju lite glad :D
Vi diskuterade när vi åt varför mina småbrödrar (18 och 14) är så långa som 1.95 och 1.86 och jag o min storebror bara har blivit 1.65 och 1.83, hahaha, mamma kom på den smarta idéen att de  va för att jag o Martin hade haft stora infektioner när vi var små.. men de vette fan! hahahah
Imorgon tar jag tåget till småland, på söndag är de släktkalas hos moster! och sen tar jag tåget hem till malmö igen!!
Har varit på svedala outlet idag innan jag åkte hem, köpte ett par byxor, o strumpor! yeeey!

Vad fick jag då i julklapp?? Här kommer en del av det!











Denna tavla fick jag av Jonas.. Vet inte om jag ska ha den där än, ser kanske lite liten ut på den stora väggen. Jätte fin anyway!


Bild 1: Data högtalare, köpta på pappas favoritaffär Mediamarkt, alla hans julklappar var köpta där!, jag skojjar inte! haha
Bild 2: En JÄTTE FIN pläd fick jag av storebror. Fick även en hel blå pläd av farmor.


Bild 1: Tröja som jag fick av lillebrorsorna.. jätte fin. finare i IRL.
Bild 2 : En blender, har tänkt köpa en ända sen jag flyttade ;) Haha

Här vart lite som jag fick!
Vad fick ni?
Hoppas i hade en bra julafton!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0