Jobb imorgon!

Imorgon är de jobb igen. Tidiga morgnar. Måste ta bussen 06.28. vilket menas att jag måste upp typ 05.45, vilket är så hemskt tidigt så jag inte ens vill tänka på de... då kan jag inte gå å lägga mig 3.00 som jag gjorde i natt minsann.

Klockan 10.00 imorgon börjar min första inskolning för i höst. Viggo tror jag han heter. De e ett sött namn.. hoppas han oxå är söt.. haha!

Faan jag vill ha en bil! eller cykel... tror de lutar mot en cykel. även fast jag saknar att köra bil!!
Så skönt de skulle vara när man ska handla och sådära..

I torsdags tog jag bussen in till stan, och gick hem (yeeey!)
I fredags gick jag in till stan med mamma o lillebrorsan och åt lunch på malmöfestivalen! Gick även hem (ännu mer yeey)
I fredags kväll gick jag in till stan ännu en gång, OCH HEM! (Super yeeey)
Igår gick jag in till stan och HEEM (mest yeeey)
Att gå in till stan tar typ 20 min ungefär... så de e en skön promenad, och GUUUD va duktig man känner sig...


Kommentarer
Postat av: Heidi

heeey.

hur fixxxxar man till bloggen så snyggt som du gjort, ? (:

är inte så begåvad , så hajjar itne rikgit det här med data osv ^^

kram

2008-08-19 @ 16:36:54
URL: http://klassonheidi.blogg.se/
Postat av: Jonas

Säger bara en sak! MOPPE! Köp en moppe! Eller låna pappas.

2008-08-21 @ 22:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0