Copenhagen!

Idag har jag varit i köpenhamn tillsammans med pappa,min äldsta lillebror, min kusin Sofia och min moster. Sån tur att Sofia var med, för hon pluggar i Danmark(århus), så hon fick sköta allt snack och översätta till oss.. haha :P Sån noll koll vi har på danska alltså..
Härlig shopping. Härligt väder. Härligt sällskap, vad kan man mer begära?
Tänkte lägga upp lite bilder på vad jag handlat.

Väska

299 danska kr ca köpte jag denna på Accessorize

Jeans och Tröja

Tröjan köpte jag på H&M för 179 danska kr.
Jeansen köpte jag på Bik bok för 399 danska kr.
De affärerna finns ju i malmö med, I fell in love. 

"Halsduk"

Blev väldigt dåliga kort, så man ser inte riktigt charmen med denna halsduken. men väldigt fin e den.
Fick denna av min moster. Den är köpt på Magasinet för 200 danska kr.

Köpte även vita hyllor, men de följde med pappa o karl till staffanstorp, så de får ni se bild på imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0