Söndag

Jag hatar söndagar. För då vet man att hela helgen är slut, och det är jobb imorron.
Igår va jag hos Jonas iallafall. Hade jätte trevligt. Vi satte ihop hans ursnygga soffa, Det saknades dock 4 ben. Sen skulle vi äta på grafiti café i västra hamnen, men dom hade stängt. Jag övertalade Jonas att vi skulle gå in till stan istället och äta på Burger King (så att vi oxå kunde kolla i lite affärer) Men vi sa att vi skulle gå hem när vi fortfarande va glada och inte hunnit bli irriterande o trötta. Vi gick bara i ett par affärer för sen började de regna så då gick vi hem. Men jag hittade åtminstonde en tröja på Zara. och Jonas hittade ett par skor på Din sko. Va en mysig dag åtminstonde. Sen fick jag köra hem för han skulle träffa Johan lite på kvällen.

Jag har fixat lite med min bloggdesign, säg gärna vad ni tycker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0